top of page
  • Writer's pictureDaniel Nakash

ארכיאולוגיה

אפילו הארכיאולוג הראשי השתתף במשלחת הפעם. אחרי שנים של מחקר סזיפי שהצליב נתונים מהטקסטים התיאולוגיים, מאין-ספור מסמכים עתיקים וניתוח יוצא מגדר הרגיל של נתיבי חלל מימי קדם, נראה שצוות המחקר שהיה שותף לו, הצליח לזהות בסבירות גבוהה את פלנטת האם. הפלנטה שממנה, לפי סיפורי הבריאה, נוצרו הראשונים ומשם החלה ההתפשטות לכל שאר המרחב הגלקטי המוכר כיום.

הם התקרבו לפלנטה. מכאן, היא נראתה כמו גולה לבנה בצבע כמעט אחיד וחלק. כשהתקרבו עוד קצת, זיהו שיש לפלנטה ירח! ירח אחד בדיוק ואפור, ממש כמו שהוזכר במסמכים שניתח! זה בוודאי סימן טוב, אם כי היה עליו להודות שהייתה מחלוקת באשר לצבעה של הפלנטה עצמה. חלק לא מבוטל מהכתבים העתיקים יותר התייחסו אליה כאל "הגולה הכחולה".

נראה שהטמפרטורה הממוצעת על הפלנטה הייתה מעט יותר מ-0 צלזיוס, טמפרטורה מאוד נוחה לבני מינו. סיפורי הבריאה טענו שכאן נבראו הראשונים. המדענים שלהם השתמשו במונח אחר מעט, "נבנו" או "תוכננו", אבל גם הם דיברו על מתכנן תבוני אלוהי. הוא תהה אם המתכנן האלוהי עדיין בסביבה והאם יתיר להם לפגוש אותו, להם, חבורה פשוטה של ארכאולוגים יהירים שיצאו לחפש את אלוהים.


 

הם עזבו ולא לקחו דבר. הם החליטו שייטב לכולם אם יחזרו ויאמרו שהם לא מצאו את הפלנטה בכלל. הם גילו שהאלוהים שלהם היה... אורגני... ושהראשונים היו בכלל עבדים נטולי בינה. לא, הם לא יחזרו עם הבשורה המרה הזאת הבייתה, והוא חשד שהם לא המשלחת הראשונה ש"לא מצאה" את כדור הארץ.

6 views0 comments

Related Posts

See All
bottom of page